[metaslider id="9331"]

Magyar divatmárkák

Az egyetemisták többsége, ha fel szeretné frissíteni a ruhatárát, legtöbbször plázákba megy és az ottani fast fashion üzletekben néz szét új darabok után kutatva. Napjainkban azonban már a second hand termékek vásárlása is nagy reneszánszát éli. Használt termékekre bukkanhatunk turkálókban, illetve különböző online platformokon is, mint például a Marketplace vagy a Vinted. Ki kell azonban emelni, hogy ezeken a helyeken is többnyire mások megunt fast fashion termékei találhatóak. Magyarországon számos rendkívül tehetséges tervező tevékenykedik, akik nagyon minőségi, nem mellesleg egyedi ruhadarabokat, illetve kiegészítőket álmodnak meg, majd gyártatnak le. Saját meggyőződésem szerint fontos, hogy felhívjuk a magyar divatmárkákra is a figyelmet, hiszen így támogathatjuk a hazai tervezőket, vállalkozókat, ezáltal hozzájárulva ahhoz, hogy akár ezek a márkák is egyszer világmárkákká nőhessék ki magukat. Cikkemben a három kedvenc magyar divatmárkámat mutatom be. 

NINI

A NINI márka megálmodója Molnár Nikolett, becenevén Nini, aki 24 évesen kezdett bele a tervezésbe. A NINI egy alapvetően táskák gyártásával foglalkozó márka volt, manapság azonban már fürdőruhák, ékszerek, illetve különböző sportruházatok is megtalálhatóak a repertoárban. 2015-ben, az azóta már ikonikussá vált Pombaggel debütált a márka. Ez a táska, ahogy már a neve is utal rá, gyakorlatilag úgy néz ki, mint egy hatalmas pom-pom, anyagát tekintve pedig mongol báránygyapjúból készül. Bár elsőre egy kicsit meghökkentő darab, biztos vagyok benne, hogy a divatimádók számára ez egy tökéletes választás lehet a hétköznapokra is, hiszen képes még a legegyszerűbb ruhaösszeállítást is egy új szintre emelni. A márka egyik legnagyobb jellegzetessége a táskákon, illetve az egyéb kiegészítőkön is megtalálható csillag szimbólum. A honlap szerint ezek a ragyogó aranycsillagok azt a célt szolgálják, hogy emlékeztessék a termék viselőjét arra, hogy mi mind a saját életünk csillagai vagyunk. A NINI táskák már önmagukban is egyedi megjelenést kölcsönöznek viselőjüknek, azonban amennyiben szeretnénk, lehetőségünk van még jobban személyre szabni táskánkat, hiszen a márka lehetőséget kínál a termékek monogramoztatására is. 

már

Nézz szét a NINI márka termékei között az alábbi linken.

NANA’S

márA NANA’S Fashion alapítója, illetve tervezője Drencseva Natali, aki 18 évesen, egy londoni utazás során ébredt rá, hogy a jogász szakma helyett inkább a divat világában szeretne elhelyezkedni. Két éves blogolás után döntött úgy, hogy szeretné a kreativitását még inkább kiélni. Elmondása szerint az első kollekcióját akkor rajzolta meg, mikor lekéste egy pár napos nyaralásra induló repülőgépét. Ezt a szerencsétlenséget egy jelnek vette, és úgy döntött, ideje belevágni gyerekkori álmába. A márka alapvetően női ruhákra specializálódik, melyekben egyszerre jelenik meg a laza városi divat, valamint a könnyed elegancia. A márka célja, hogy mindenkihez eljuthasson, így igyekeznek tartani az elérhető árkategóriát. Natali egy interjújában elmondta, a márkával kapcsolatban arra a legbüszkébb, hogy az már kezdi egy közösséggé is kinőni magát. Ezt a tényt számtalan rendezvényük, gyűjtésük és jótékonysági akciójuk is bizonyította már. Legyen szó alkalomról, vagy csak egy átlagos hétköznapról, a NANA’S kínálatában biztosan megtalálod a megfelelő ruhát.

Nézz szét a NANA’S márka termékei között az alábbi linken.

OhMyPearl

Az OhMyPearl márka tulajdonosa, ékszertervezője Turi Glória, aki sok más kislányhoz hasonlóan mármár gyerekkora óta készített magának gyöngyfűzős készlete segítségével különböző ékszereket. Glória az általa fűzött karkötőket, nyakláncokat az utcára kitelepedve kezdte el árulni, ahol a járókelők, mivel aranyosnak tartották, hogy egy kislány az általa készített csecsebecséket árulja, pénzt adtak neki. Ebből az összegből Glória először üveg, majd később egyre értékesebb gyöngyöket vett, és Szentendre fagyizóit járva adta el ékszereit. Végül a sok munka, illetve tanulás meghozta gyümölcsét, és megszületett az OhMyPearl márka, ami mára már nagy népszerűségnek örvend. A márka nem csak a nőkre koncentrál, férfiak is találhatnak maguknak kiegészítőket. Számomra Glória leglenyűgözőbb alkotása az OhMyPearlDress, ugyanis nem csak ékszereket, hanem gyöngyből készült ruhadarabokat is vásárolhatunk, így például topokat, illetve táskákat is. Egy biztos, a márka darabjait viselve biztosan kitűnünk majd a tömegből!

 

Nézz szét az OhMyPearl márka termékei között az alábbi linken.

Források: 1, 2, 3, 4

Képek forrása: kiemelt, 1, 2, 3

EnglishGermanHungarian