[metaslider id="9331"]
redy

Interjú Molnár Dórával, a this is Redy alapítójával: „Nőként fontosnak tartottam, hogy tabumentesen kommunikáljunk végre a menstruációról”

A legújabb cikkemben egy nagyon érdekes témával készültem nektek. A nők életében a menstruáció egy nagyon meghatározó dolog; mivel nem vagyunk egyformák, mindenki máshogy éli meg a menstruációs ciklusát. Valakinek sok gondot okoz, valaki problémamentesen átvészeli a piros napokat. Egyre több alternatíva létezik a világon, amivel kicsit komfortosabbá lehet tenni a menstruációt. Az egyik lehetőség nagyon felkeltette az érdeklődésemet, ami nem más, mint a this is Redy. A márka egyedülálló és szuper menstruációs bugyikat takar: a Redy bugyik úgy lettek kifejlesztve, olyan anyagokból készültek, hogy a nőknek nem kell az átázás, vagy a kellemetlen szagok miatt aggódnia, ehhez pedig társul egy egyszerű, de annál kényelmesebb használat/viselés. A menstruációs bugyik mellett tisztasági bugyik is megtalálhatók a Redynél. Nőies kivitelezésük van, nehéz megmondani a bugyikról, hogy van egy szuperképességük. A tamponok és betétek használatával rengeteg szemetet termelünk, a Redy bugyiknál nincs erről szó. A következő interjúban Molnár Dóra, a this is Redy alapítója fog velem megosztani pár nagyon fontos információt a márka történetéről, életéről. Fogadjátok szeretettel!

 

Mi motiválta a márka létrehozását? Mi volt ennek a menete?
redy Molnár Dóra: Egy hirtelen jött ötlet volt a menstruációs bugyi. Megjött, nem volt otthon semmi, mostam ki a vért a bugyimból és arra gondoltam, milyen jó lenne egy olyan fehérnemű, amibe lehet menstruálni, egyéb eszközök nélkül. Ebből a gondolatból lett a Redy. A márkát pedig bátor márkává akartam tenni (tabudöntés pl.), mert úgy voltam vele, hogy ez a termék önmagában is nagyon merész, hiszen teljesen új koncepció a menstruációs eszközök piacán, hogy mellé szeretnék építeni egy olyan márkát, ami kellően tükrözi ezt. Nőként fontosnak tartottam, hogy tabumentesen kommunikáljunk végre a menstruációról, mutassunk hús-vér nőket, ne szétretusált képeket és mutassuk a vért vér színűnek.

 

Hogyan történt a névválasztás? Voltak más alternatívák is?

Molnár Dóra: Period volt az első ötlet, de ez Google keresés szempontjából nem volt jó, márpedig aki online shopot akar csinálni, annak ezt figyelembe kell venni. A redy csak úgy jött, asszociálgatásokból, vér, vörös, red, stb. Az előtag szintén a Google és a domain miatt kellett, de nagyon tetszett a this is Redy.

redy

Ön szerint, miben rejlik a márka népszerűsége?

Molnár Dóra: Az aktualitásában, abban, hogy merész és újító kommunikációt és terméket hozott a piacra. A testpozitív szemlélet, a tabumentes kommunikáció, a fenntarthatóság mind olyan téma, ami izgalmas az embereknek. Mellé egy jó terméket is kapnak, magas a vásárlói elégedettségünk (97%).

 

Miből merít inspirációt a bugyikhoz? Gondolok itt színekre, valamint fazonra.
Molnár Dóra: Járok kelek a világban, boltok, filmek, klipek, szóval hagyományos inspirációforrásaim vannak, meglátok valamit, ami megtetszik és tovább gondolom. A bársony bugyi az, amit soha nem láttam még, de valahogy kitaláltam mégis és nagyon meg akartam csinálni, mert azt képzeltem, hogy nagyon szép lenne. És bejött, nagy közönségkedvenc, már négy színben elérhető!

 

Mikor elindult a this is Redy, mik voltak az első tapasztalatok? Azt a hatást érték el, amit megálmodtak?
Molnár Dóra: Igen, sőt. Egészen a kezdetektől láttuk a nyitottságot, a testpozitív márkamegjelenésre, a tabudöntő menstruációs kommunikációra. A termék fogadtatása is olyan volt, mintha várták volna már a nők, hogy legyen egy újabb alternatíva. 

redy

Mit gondol, hogyan viszonyulnak a nők a „modernebb” menstruációs eszközökhöz a 21. században?

Molnár Dóra: Egyre nyitottabbak, biztos vagyok benne, hogy ez lesz az irány. Fenntarthatóság, tudatosság, innovációk.

 

Kérem avasson be, mi a titka egy tökéletes képnek? Mi fogja meg az emberek szemét legjobban az Instagramon a tapasztalatai alapján?
Molnár Dóra: Nálunk a retusálatlan fotók, az igazi, hús- vér nők ábrázolása volt az elejétől kezdve megkapó a követőink visszajelzése szerint.

  

Esetleg van a jövőre nézve új projekt vagy terv, amibe szívesen beavatná az olvasókat?
Molnár Dóra: Szeretnénk még több helyen elérhetővé válni kereskedelmi szempontból és az is biztos, hogy sok izgalmas kampányt készítünk már a jövő évre is, érdemes minket követni Instagramon és Facebookon is. 

 

A Media Iuris nevében nagyon köszönöm az interjút!

EnglishGermanHungarian